من هستم آدمی که سخت دل میبندم و سخت تر دل میکنم، من به یاد خاطرات گذشتم زندم، من یبار تو زندگیم دل بستم و عاشق شدم...! رفت تو عین ناباوری هم رفت... به این باور رسیدم که بعد ۳ سال میبینم که فراموشی از عهدم بر نمیاد پشیمون نیستم یاد گرفتم با دل کسی بازی نکنم و دل کسیو نشکنم چون مادرم همیشه میگفت خدا اشک بنده هاشو میشماره میگفت مواظب باش دل کسیو نشکنی، من یبار تو زندگیم عاشق شدم و دوست دارم تا ابد سعی کنم قلبم برای یه نفر بمونه ، چون اعتقاد دارم قلب جای یه نفره نه چند نفر... من هنوزم دوستش دارم...بعد اون با چنتايي بودم ولي همش از رو هوس بود و هست، قلبم فقط ماله اونه، حتي اگه كنارم نباشه
مجنون بي ليلي
3 5 9...
ما را در سایت 3 5 9 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: پنجشنبه 16 اسفند 1397 ساعت: 21:22